آزمون های مهارت صنعت ساختمان در استان گیلان پروژه محور می شود

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان از اجرای آزمون‌های مهارت فنی و حرفه ای درحوزه صنعت ساختمان به صورت پروژه محور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان ، محمدحسینی در جلسه تخصصی که با رییس کانون انجمن صنفی کارگران ، استادکاران ساختمانی و مسئولین انجمن صنفی استان برگزار شد، از اجرایی شدن آزمونهای پروژه محور در حوزه صنعت ساختمان به منظور ساماندهی و بهبود روش اجرای آزمون‌های مهارتی خبرداد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان هدف از این طرح را اجرای سیاست اعتبار بخشی به گواهینامه های مهارتی این اداره کل عنوان کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد : در راستای اجرایی شدن آزمونهای پروژه محور در حوزه صنعت ساختمان، کانون انجمن صنفی در راستای همکاری آموزشی مشترک، استادکاران خبره ساختمانی را بعنوان آزمونگر مهارتی به فنی و حرفه ای استان معرفی می نماید، تا برای اجرای آزمونهای عملی با این اداره کل همکاری لازم را داشته باشند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان، در تبیین این خبر گفت: در این نشست آشنایی با روش اجرای آزمون با رویکرد سنجش(پروژه محور)، تشکیل گروه های تخصصی برای تهیه و تدوین پروژه ها و بازنگری سوالات آزمون های کتبی و عملی با حضور دوطرف تهیه و تدوین پروژه های آزمون عملی انجام گردید.

لازم بذکر است، مقرر گردید در راستای اجرای دقیق آزمون‌های مهارت  فنی و حرفه ای تیم کارشناسی دو طرف در خصوص نحوه ثبت نام و ارسال مدارک متقاضیان گواهینامه صنعت ساختمان ، جداول زمانبندی آزمونها و بررسی و تحلیل برگزاری اولین آزمون پروژه محور صنعت ساختمان استان نشست های متعددی برگزار نمایند.

آزمون های مهارت صنعت ساختمان در استان گیلان پروژه محور می شود

  • تاریخ درج : ۱۳۹۸ سه شنبه ۸ بهمن ساعت ۱۱:۵۰
  • تعداد بازدید: 1687